شنبه الی پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۲۱
تهران، راه‌آهن، ۲۰ متری جوادیه، نبش کوچه میرتقی موسوی، طبقه فوقانی داروخانه مرکزی جوادیه

درباره‌ی ما

درباره‌ی ما

مرکز دندانپزشکی دکتر عاطفه حکمتی یکی از مجهزترین و به‌روزترین مراکز دندانپزشکی جنوب شهر تهران می‌باشد که در سال ۱۳۹۹ در محله جوادیه تهران تاسیس گردیده و سعی در رشد هر چه بهتر بهداشت و درمان، دهان و دندان نموده و به ارائه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی در جنوب تهران می‌پردازد.

خدمات دندانپزشکی در این مرکز با مواد اولیه‌ی با کیفیت عالی و تجهیزات به‌روز و با تعرفه‌های بسیار مناسب ارائه می‌شود. این مرکز از شنبه تا پنجشنبه در ساعات ۹ صبح الی ۲۱ و بدون تعطیلی آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می‌باشد.

در این مرکز با ایجاد فضایی بسیار مدرن و بهداشتی سعی در نگه‌داشتن استانداردهای به‌روز را داشته‌ایم. بدیهی است قبل از هر چیزی، بهداشت محیط و استریل بودن وسایل نقش مؤثری در سلامت بیماران دارد. بدین لحاظ مرکز CSR با دستگاه‌های استریل و اتوکلاوهای به‌روز دنیا مجهز نموده‌ایم تا وسایل در کوتاه‌ترین زمان ممکن استریل نمائیم.

این مرکز قصد دارد تا با تمام دانش، تجربه و مهارت متخصصانش، موقعیت و فرصتی ایجاد کند که زیباترین و جذاب‌ترین لبخندها را برای شما مراجعان گرامی خلق کرده و به یادگار بگذارد. تعهد ما ارائه بهترین متدهای درمانی، زیبایی و ترمیم دندان است به گونه‌ای که رضایت شما را به بهترین شکل ممکن جلب کنیم. از همین رو این مرکز را، راه‌اندازی نموده‌ایم تا به این هدف والا و ارزشمند برسیم و با متدهای نوین، برترین خدمات را به همگان ارائه دهیم.